سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که دو مرد را نزد او آوردند که از مال خدا دزدى کرده بودند : یکى از آن دو بنده بود از بیت المال مسلمانان ، و دیگرى در ملک مردمان . فرمود : ] امّا آن یکى از مال خداست و حدّى بر او نیست چه مال خدا برخى از مال خدا را خورده ، و امّا دیگرى بر او حدّ جارى است و دست او را برید . [نهج البلاغه]
کمیته امداد امام خمینی بندرخمیر
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» تاریخچه کمیته امداد بندرخمیر

 کمیته امداد امام خمینی بندرخمیر در سال 1359 با همکاری مردم و خیرین این بخش افتتاح گردید این نهاد مردمی به دستور مقام معظم رهبری حضرت ایت الله خمینی تاسیس و هدف از آن محرومیت زدایی و حرمت دادن به اقشار نیازمند جامعه بوده است.

 

شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری مرکز استان و در قسمت غربی آن با بیش از 87 روستا و 3 دهستان با پراگندکی روستاها که دورترین ان 125 کیلومتر میباشد با جمعیتی بالغ بر 55000 نفر در بین دو بندر مهم کشور عزیزمان یعنی بندرعباس و بندرلنگه واقع شده است .

این شهرستان در امتداد دریا واقع شده است و شغل بیشتر مردم صیادی و ملوانی ( تجارت و سفر به کشورهای حوزه خلیج فارس ) می باشد که ان هم به دلیل تحلیل رفتن اب ان منطقه که طــبق اضهارنظر اکثر کارشناسان بدلیل غیر استاندادرد بودن اسکـــــله میباشد دیگر شغل ملوانی نیز هیچ درامدی برای صاحبان ایــــــن مشاغل ندارد و همین موضوع باعث شده است که روز به روز به نیازمندان این منطقه افزوده شود. شهرستان بندرخمیر با آب و هوای گرم و سوزان  با طبیعتی بسیار صمیمی و جذاب و جنگلی از حرا (نوعی پوشش گیاهی نادر در جهان است که در آبهای شور رشد میکند ) و کوه هایی پر از معادن گچ سیمان و سنگ لاشه است .

کمیته امداد امام خمینی شهرستان بندرخمیر افتخار دارد که در این شرایط سخت با حمایت دولت محترم به امر مهم یعنی فقرزدایی پرداخته و از اهداف مهم این نهاد خودکفا نمودن ولینعمتان میباشد که همه ساله با پرداخت وامهای خودکفایی جهت این مهم گام برمیدارد.این چند نقطه مقدمه ای بود جهت شناخت این منطقه انشاا... در موضوع بعدی به شرح فعالیتهای این نهاد خواهیم پرداخت و شما را با انواع خدمات رسانی این نهاد به قشرهای نیازمند جامعه آشنا خواهم نمود.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » قاسم وجدانی ( یکشنبه 86/12/19 :: ساعت 4:3 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تاریخچه کمیته امداد بندرخمیر

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 5443
» درباره من

کمیته امداد امام خمینی بندرخمیر
قاسم وجدانی
بندرخمیر

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب